воскресенье, 12 января 2014 г.

Модуль 4

Доброго вечора! Отримала масу задоволення, працюючи над змістом четвертого модуля. Цей модуль дав мені можливість уточнити основні питання та обдумати оцінювання учнів у проекті, а саме визначити метедики та інструменти оцінювання.
 Дійсно, проблема оцінювання є актуальною. Нажаль, у більшості випадків оцінювання має контролюючий характер. Формуюче оцінюваня на перший план виносить потреби учня, спонукає його до діяльності і дає можливість вносити в навчальний процес необхідні корективи.
Переваги формуючого оцінювання проектів полягають у можливості здійснювати оцінювання на всіх етапах, оцінювати важливі цілі проекту,  залучати учнів до процесу оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий