Доброго вечора! Отримала масу задоволення, працюючи над змістом четвертого модуля. Цей модуль дав мені можливість уточнити основні питання та обдумати оцінювання учнів у проекті, а саме визначити метедики та інструменти оцінювання.
Дійсно, проблема оцінювання є актуальною. Нажаль, у більшості випадків оцінювання має контролюючий характер. Формуюче оцінюваня на перший план виносить потреби учня, спонукає його до діяльності і дає можливість вносити в навчальний процес необхідні корективи.
Переваги формуючого оцінювання проектів полягають у можливості здійснювати оцінювання на всіх етапах, оцінювати важливі цілі проекту, залучати учнів до процесу оцінювання.
Дійсно, проблема оцінювання є актуальною. Нажаль, у більшості випадків оцінювання має контролюючий характер. Формуюче оцінюваня на перший план виносить потреби учня, спонукає його до діяльності і дає можливість вносити в навчальний процес необхідні корективи.
Переваги формуючого оцінювання проектів полягають у можливості здійснювати оцінювання на всіх етапах, оцінювати важливі цілі проекту, залучати учнів до процесу оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий